به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم راشد یزدی عصر سه شنبه در همایش تجلیل از همسران جانبازان بالای 70 درصد استان قم افزود: همسران جانبازان رسالت سنگینی بر عهده دارند و هیچگاه نمی توانیم خدمات ارزشمند آنها را جبران کنیم.
وی در ادامه افزود: استقلال، آزادی، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران تحت لوای پرچم سه رنگی است که رنگ سبز آن جانبازان و رنگ سرخ آن شهدا هستند و امروز همه مردم و مسئولان باید قدردان ایثارگری این بزرگ مردان تاریخ باشند.
استاد حوزه علمیه با اشاره به اجر و مقام جانبازان درنزد پروردگار متعال، خاطرنشان کرد: شهدا یک بار جان خود را از دست دادند، اما جانبازان بالای 70 درصد هر روز یک بار شهید می شوند و همسران جانبازان به چنین افرادی خدمت می کنند که مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند و این خدمتگزاری بدون تردید دارای اجر و ارزش عظیمی است.
وی با بیان اینکه همسران جانبازان دارای روحیه زینبی هستند و انقلاب اسلامی با چنین روحیه ای رشد کرده و با تکیه بر خون پاک شهیدان و ایثارگری خانواده های معظم شهدا و جانبازان به عظمت رسیده است، تصریح کرد: مگر دشمنان می توانند چنین شجره طیبه ای را از میان بردارند و به آن ضربه بزنند، چنانچه تا امروز همه توطئه ها و دسیسه های آنان شکست خورده است.
راشد یزدی فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را بالاترین ثروت و قویترین اسلحه در برابر مستکبران غربی دانست و گفت: ملت غیور ایران اسلامی با تکیه بر این فرهنگ بالنده همواره در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و به عزت و اقتدار دست یافته اند و دشمنان هیچگاه نمی توانند آن را از مردم کشورمان بگیرند.
همایش تجلیل از همسران جانبازان بالای 70 درصد همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده جانبازان در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
در استان قم 295 جانباز بالای 70 درصد زندگی می کنند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.