به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی روز شنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم افزود: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی طبق همیشه پاسخ توطئه های دشمن را خواهند داد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز گذشته به‌ درخواست آمریکا برای بررسی ناآرامی های اخیر در ایران نشست فوق العاده تشکیل داد که در این نشست 10 کشور چین، فرانسه، بولیوی، روسیه، ساحل عاج، گینه، اتیوپی، قزاقستان، لهستان و سوئد از جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.
این نشست بدون هیچ نتیجه‌ ای به کار خود پایان داد و موضوع داخلی ایران بی‌ارتباط با امنیت منطقه ای یا بین ‌المللی شناخته شد.
آیت الله نوری همدانی درادامه از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه محکومیت ناآرامی های اخیر درکشور تشکر کرد وگفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشانه تعهد آنان نسبت به انقلاب، امام و رهبری است.
وی اضافه کرد: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماندند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قایل هستند، مردم خواهان عملی شدن خواسته های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهند داد.
تجمع های صنفی مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر کشور شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.

** مسئولان به فکر بومی سازی فضای مجازی باشند
وی در ادامه با اشاره به این که خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی است، مسئولان کشور را به خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم توصیه کرد.
آیت الله نوری همدانی همچنین با تبیین اهمیت بومی سازی فضای مجازی اظهار داشت: به مسئولان محترم هشدار می دهم به فکر بومی سازی فضای مجازی باشند، خوشبختانه امروزه متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست.
این مرجع تقلید با تاکید بر این که به هیچ وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم، خاطرنشان کرد: ما می خواهیم از نقاط مثبت و مفید فضای مجازی استفاده کنیم، از این راه اشتغال هم باشد، ولی باید بومی شود.
وی با اشاره به بعضی مضرات فضای مجازی، تاکید کرد: وقتی اختیار فضای مجازی دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می افتد و نتیجه این می شود که آمار طلاق افزایش یابد و اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود.
آیت الله نوری همدانی گفت در این فضای مجازی به راحتی به مقدسات دینی مردم توهین می شود و دشمنان اسلام و انقلاب افکار انحرافی خود را ترویج می کنند، بنابراین مسئولان کشور هرچه زودتر به این موضوع توجه کنند، چرا که این مسئله خواسته جدی حوزه هم می باشد.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.