عطاء الدین قاسمی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری درجمع روسای کمیسیون های تخصصی مجلس خاطرنشان کرد:باید مرز بین انتقاد، اعتراض و رفتارهای هنجارشکن تفکیک شود و نباید به بهانه انتقاد، دست به هر حرکت نامعقول زد.
وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: این جریان ریشه ندارد و اینکه عده ای بخواهند از خارج از کشور خط بگیرند و با برخی کارها، مقدسات را زیر سئوال ببرند و باعث زیان و ضرر به مردم شوند، پذیرفتنی نیست.
قاسمی بیان داشت: این حوادث گرچه بسیار تلخ و خسارت بار بود ولی تلنگری به مسئولان کشور است که عملکرد خود را در حوزه های مختلف بررسی و نقص ها را برطرف کنند.
وی بیان داشت: امروز باید با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم، باید بدون تنگ نظری، ریشه مشکلات شناسایی و برای رفع آنها بویژه بیکاری جوانان، چاره اندیشی شود.
برخی سپرده گذاران درموسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی پنجشنبه هفته گذشته در شهرهای نیشابور ، بیرجند و مشهد تجمع اعتراضی برگزار کرده که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.
درهمین حال با وجود فراخوان دشمنان اسلام با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور ، حرکت آنان ناکام ماند و مردم با برپایی راهپیمایی های خودجوش ، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه برخی افراد را محکوم کردند.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.