به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در پایان راهپیمایی مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، به کوری چشم دشمنان با وجود توطئه های آنان نه تنها نور اسلام در ایران خاموش نخواهد شد، بلکه روز به روز به روشنایی آن افزون می شود و ریشه ستمگران را می سوزاند.
وی بیان کرد: دشمن با ایجاد این فتنه ها می خواهد مردم ما دست از اسلام خواهی بردارند و تسلیم خواسته های کفار شوند، اما پیام ملت ما به آمریکا و همه مستکبران عالم این است تا پای جان خود بر سر حمایت از دین ایستاده ایم و در این راه کوتاه نخواهیم آمد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با وجود همه توطئه ها و جنگ هایی که علیه آن طراحی شد، توانست با رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، روی پای خود بیستد و در این فضای ناامنی جهان و منطقه، امنیت مثال زدنی داشته باشد، این مساله باعث حسادت دشمنان نظام از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی و طراحی نقشه آنان برای ناامن کردن ایران گشت، اما باید بدانند با وجود رهبری آگاه و ملتی بصیر، همه نقشه های آنان خنثی خواهد شد.
سعیدی گفت: این بار نیز سر فتنه گران بر سنگ کوبیده خواهد شد و خواهند دانست با این همه رسانه های جمعی و ابزارهای سلطه که در اختیار دارند و علیه ملت ایران لجن پراکنی می کنند، باز هم جوانان این کشور نه تنها برای محافظت از ایران بلکه برای یاری رساندن به مظلومان در هر نقطه جهان، جانفشانی می کنند و به یاری مظلومان می شتابند.
وی بیان کرد: این بصیرت ملت ایران تا حدی دشمنان را عصبانی کرده است که به عوامل خود دستور دادند عکس شهدا و پرچم ایران را به آتش بکشند، باید به آنان گفت از این عصبانیت بمیرید و در آخرت دچار عذاب الهی شوید.
وی ادامه داد: امروز بهترین واکنش از طرف مردم، حضور داشتن در صحنه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن است؛ هیچ کس نباید خارج از مقررات نظام، اقدامی انجام دهد.
امام جمعه موقت قم گفت: مسئولان و دولت با اراده جدی و اقدام عملی برای حل مشکل های اقتصادی مردم حرکت کنند و بدانند مردم صبور ایران پشتیبان آنان هستند.
وی افزود: لازم است مسئولان نظام و دولت بر اقتصاد مقاومتی و استعدادهای درونی نظام تمرکز کنند و اجازه ندهند بیگانگان فشارهای خود را به ما تحمیل کنند، چرا که آنان بارها ثابت کرده اند قابل اعتماد نیستند.
در پایان این مراسم قطعنامه مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد.
برخی سپرده گذاران درموسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی پنجشنبه هفته گذشته در شهرهای نیشابور، بیرجند و مشهد تجمع اعتراضی برگزار کرده که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.
درهمین حال با وجود فراخوان دشمنان اسلام با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور، حرکت آنان ناکام ماند و مردم با برپایی راهپیمایی های خودجوش ، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه برخی افراد را محکوم کردند.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.