به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه روز یکشنبه در جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در قم افزود: این بیمارستان با همکاری و مشارکت معاونت بهداری سپاه علی ابن ابی طالب(ع) راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: در مواردی که زائران خارجی که از طریق این بیمارستان سیار و بر اساس فرم مشخص به مراکز بیمارستانی ارجاع داده شوند، خدمات به آنها نیز رایگان خواهد بود.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی و دستور رئیس شورای تامین شهرستان و فرماندار قم، هزینه این بیمارستان با ابلاغ به سازمان برنامه و بودجه طبق لیست به دانشگاه پرداخت می شود.
ایرانی خواه گفت: در این ایام نیز زائران بسیاری از قم برای تشرف به کربلا عبور می کنند که ما به عنوان خادمان زائران باید در برنامه ریزی و خدمات رسانی به آنها، تلاش کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: خوشبختانه اقدام ها و برنامه ریزی های خوبی در زمینه حوزه بهداشت و درمان زائران انجام شده و بخش های مختلف نیز با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم گام بر می دارند.
ایرانی خواه گفت: با توجه به این که همه دستگاه های کمیته در خدمات رسانی هستند، باید مراقب بود تا فعالیت ها به صورت موازی کاری انجام نشود.
7401 / 1175 تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.