دکتر مهران امینی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سانحه رانندگی بعد از ظهر امروز حوالی روستای خیرآباد در کیلومتر پنج مسیر نیکشهر - قصرقند رخ داد.
وی افزود: 2 نفر از سرنشینان مینی بوس به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باختند و 20 نفر دیگر مجروح شدند.
وی ادامه داد: مصدومان پس از ارائه خدمات از سوی نیروهای مرکز فوریت های پزشکی با 6 دستگاه آمبولانس برای اقدامات تخصصی به بیمارستان محمدرسول الله(ص) نیکشهر انتقال داده شدند.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: حال سه نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده و احتمال دارد شمار تلفات افزایش یابد.
امینی فرد با تاکید بر آمادگی کامل اورژانس 115 و بیمارستان های تابعه برای ارائه خدمات درمانی افزود: دلیل اصلی حادثه بر اساس گفته مصدومان مهارت نداشتن راننده در کنترل خودرو بوده است.
وی اظهار داشت: تمام پایگاههای اورژانس 115 و بیمارستان ها تا اطلاع ثانوی در وضعیت آماده باش قرار دارند.
به گزارش ایرنا دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.
استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است که دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، کنارک و چابهار؛ دانشگاه علوم پزشکی زابل شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر سایر شهرستانهای استان را زیر پوشش دارند.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.