به گزارش ایرنا عبدالرضا عزیزی در بازید از بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان اظهار کرد: بیمارستان 220 تختخوابی شیروان یکی از پروژه های مهم دولت بوده که روند پیشرفت فیزیکی آن در دولت تدبیر و امید از 19 درصد شروع شد و دو ماهه اخیر به بهره برداری رسید که هم اکنون خدمات درمانی خوبی را به دو شهرستان شیروان و فاروج ارئه می دهد.
وی با بیان اینکه بیمارستان 220 تختخوابی تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان بسیار ضروری و مورد نیاز منطقه و شهرستان بود گفت: پیش از این بیمارستان 180 تختخوابی امام خمینی (ره) شیروان علاوه بر ارائه خدمات درمانی به جمعیت 157 هزار نفری شیروان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی، بخشی از نیازهای درمانی شهرستان 52 هزار نفری فاروج را هم پاسخ می داد.
عزیزی با اشاره به خدمات مطلوب دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت افزود: همچنین طی 4 سال اخیر، 4 دستگاه آمبولانس نو برای شیروان خریداری شد.
فرماندار شیروان گفت: خیرین نورآوران سلامت در حوزه بهداشت و درمان از هفته آینده به مردم خدمات رسانی می کنند.
عباسعلی صفایی اظهار کرد: این خیرین حوزه بهداشت و درمان در بخش سرحد شیروان مستقر می شوند و به مردم محروم و نیازمند خدمات پزشکی ارائه می دهند.
وی خواستار خرید دستگاه آنژوگرافی برای بیمارستان 220 تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان شد.
بیمارستان 220 تختخوابی تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان در زمینی به گستره 10 هکتار و با زیربنای 18 هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.
افتتاح پل شهید پارسا ، بازدید از بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی، بازدید از پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی و دیدار با عشایر منطقه گلیل از برنامه های سفر 2 روزه معاون پارلمانی رئیس جمهور به خراسان شمالی است..
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/ 1744 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده:علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.