به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی چهارشنبه در بازدید از بیمارستان شیروان اظهار کرد: مردم را نباید معطل کارها بکنیم و امید است بهره برداری و افتتاح این بیمارستان همزمان باشد.
وی با بیان اینکه سرعت باید همراه دقت لازم در اجرای طرح های عمرانی باشد؛ گفت: نقاط مثبت این طرح فراوان است اما، باید ضعف ها و کمبودها را برطرف کنیم.
صالحی خواستار حل برخی کمبودها از جمله رمپ های ورودی، راه ورودی بیمارستان، ایجاد آسفالت و نواقص داخل بیمارستان شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم گفت: این بیمارستان یکی از پروژه های ملی استان است که واجد تمام بخش های تخصصی خواهد بود.
ابراهیم گلمکانی ضمن تاکید بر نواقص این طرح بزرگ افزود: بحث راه مسئله اصلی است و همچنین راه اندازی اتاق عمل، محوطه سازی و نصب تیرهای چراغ برق باید هرچه زودتر انجام شود.
فرماندار شیروان گفت: با افتتاح این طرح شاهد اشتغالزایی خوبی خواهیم بود و یک امید ایجاد می شود.
عباسعلی صفایی با بیان اینکه این طرح قبل از دولت تدبیر و امید 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اظهار کرد: در طول دولت تدبیر و امید تجهیزات و ساخت آن کامل شده است و با افتتاح این طرح خدمات رسانی بهتری صورت می گیرد زیرا که بیمارستان قدیم شیروان پاسخگوی نیازهای مردم شیروان و شهرهای همجوار فاروج نبود.
ساخت بیمارستان تخصصی 220 تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی از سال 89 در مساحت 17 هزار متر مربع در 5 طبقه آغاز شده است که شامل اوژانس، قلب، بخش سی سی یو، داخلی، جراحی و اورتوپدی است.
برای ساخت این بیمارستان بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.