به گزارش ایرنا حسینعلی امیری پنجشنبه در حاشیه بازید از طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان شیروان در خراسان شمالی، ضمن تقبیح رفتارهای وحدت شکنانه برخی در داخل کشور تصریح کرد: حرکات ضد وحدت و انسجام ملی در روزهای قدس و عید فطر اقدامی زشت و ناشایست بود.
وی گفت: کشور اکنون در مسیر حرکت صحیح قرار گرفته و همه باید قدر وحدت و همدلی کنونی مردم و مسئولان را بدانند ، حرکات وحدت شکنانه و توهین آمیز در این مسیر جایگاهی ندارد.
امیری افزود: در دولت دوازدهم برای توسعه متوازن استان ها و شهرستان ها برنامه های مدون اجرایی خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در امور مجلس با بیان اینکه مراسم تحلیف رئیس جمهوری و معرفی وزرا و تشکیل دولت دوازدهم در موعد قانونی انجام می شود گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رود لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را زودتر تعیین تکلیف کنند تا کابینه با ساختار جدید دولت شکل بگیرد.
افتتاح پل شهید پارسا، بازدید از بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی، بازدید از پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی و دیدار با عشایر منطقه گلیل از برنامه های سفر 2 روزه معاون پارلمانی رئیس جمهور به خراسان شمالی است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/ 1744 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.