جلال جلالی زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان افزود: مردم استان تاکنون کانال ارتباطی بسیار خوبی با مسئولان دولتی نداشته اند و به همین خاطر بسیاری از مطالبات و خواسته های مردم در اختیار دولت قرار نگرفته است.
وی اضافه کرد: در سال های گذشته تنها این کانال ارتباطی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودند که با توجه به محدودیت زمان و دیدگاه های متفاوت بین نمایندگان و مردم این ارتباط به خوبی شکل نگرفته بود.
این فعال سیاسی اظهار کرد: این ستاد در نظر دارد از میان اقشار مختلف مردم نمایندگانی را انتخاب کند که هر صنف نظرات خود را به صورت کارشناسی شده در اختیار کمیته قرار دهد و کمیته نیز آنها را پیگیری کند.
جلالی زاده گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون توانسته در عرصه بین المللی با موفقیت در برجام بخش زیادی از تحریم ها را بردارد و تقویت اقتصاد کشور و توجه بیشتر به رفاه مردم را برای دور دوم در برنامه دارد.
وی با اشاره به برنامه 15 ماده ای حجت الاسلام روحانی افزود: در این 15 گام مطالبات و خواسته های اقشار مختلف مردم ایران گنجانده شده و اجرایی کردن آن می تواند قدم بسیار مهمی برای آینده کشور باشد.
جلالی زاده در خصوص دستاوردهای دولت در کردستان گفت: در چهار سال گذشته دولت فعالیت های بسیار خوبی در زمینه راه اندازی زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان، احداث سدها و حمل و نقل جاده ای انجام داده است.
وی اضافه کرد: برخی از طرح ها و پروزه های دولت در کردستان نیاز به زمان بیشتری دارند و تکمیل راه آهن سنندج همدان، بزرگ راه سنندج، مریوان و سنندج همدان، لایحه مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان و شروع تدریس زبان کردی در مدارس از جمله آنها است.
وی از مردم استان خواست جمعه در اولین فرصت برای دادن رای خود به محل های اخذ رای مراجعه کنند و این کار را به ساعات پایانی رای گیری موکول نکنند.

**سازمان های مردم نهاد در کردستان 250 درصد افزایش پیدا کرده است
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد حجت الاسلام روحانی در کردستان نیز گفت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به اصحاب فرهنگ و رشد انجمن ها و تشکل های مردم نهاد داشت و در این مدت تعداد تشکل های مردم استان در حدود 250 درصد افزایش یافته است.
محمدکریم اسدبیگی افزود: این دولت به عنوان یکی از حامیان اصلی رسانه ها و آزادی مطبوعات در چند دهه اخیر بوده است.
وی با اشاره به محرومیت های استان کردستان اضافه کرد: مردم این استان در طول دوران های گذشته به دلیل تنگ نظری برخی طیف ها نتوانسته اند به باورها و اعتقادات خود جامه عمل بپوشاندند.
وی اظهار کرد: مردم این استان در چند دهه اخیر با حضور در صندوق های رای اثبات کردند که حامی اصلاحات و تغییرات هستند.
3020/ 1876
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده:غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.