به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار با سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: همچنین افرادی که در این سازمان و نهادهای مربوطه به آن فعالیت می کنند نیز نباید به دنبال فعالیت های سیاسی باشند.
وی با بیان این که در مساله پدافند غیرعامل با 2 تهدید طبیعی و غیرطبیعی روبرو هستیم گفت: در برابر دشمن که هدف های خویش را واضح گفته است باید با هوشیاری وارد عمل شد ضمن این که قرآن نیز تهدیدهای دشمنان را گوشزد کرده است. پدافند غیرعامل در دین اسلام و زمان امامان معصوم(ع) مورد توجه بوده و در این حوزه برنامه ها و اقدام هایی صورت گرفته است.اگر پدافند غیرعامل به روز و فعال نباشد دشمن تهدیدهای خویش را برای ملت ها اجرایی می کند.
وی با بیان این که دفاع مقدس نمونه ای از پدافندغیرعامل بود گفت: این هشت سال با سختی هایی که داشته است تجربه ای برای کشورمان در حوزه های مختلف بوده است که باید بیش از پیش از تجربه های آن زمان بهره برد.
سعیدی با بیان این که کشور ما معنویت دارد گفت: دین ما در جنگ ها فراموش شده نیست و در زمان های مختلف شاهد امدادهای غیبی بوده ایم.
وی اضافه کرد: حماسه عاشورا از ابتدا پدافند غیرعامل بوده است تا این فرهنگ از حاشیه و شایعه به دور بماند و پیام عاشورایی برای مردم تبیین شود.
رئیس پدافند غیرعامل کشور امروز با سفر به قم با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید و آیت الله فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید،دیگر برنامه سردار جلالی دراین سفر می باشد.
8138/ 6133/ خبرنگار- فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.