به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور اظهار کرد: دشمن از همه ابزارها برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و سایر مذاهب استفاده می کنند تا از این طریق بتواند به اهداف خویش دست یابد که لازم است همه با انسجام درونی در مقابل دشمنان بایستیم.
وی افزود: طبق آموزه های دین اسلام همگی باید وحدت را حفظ کنیم تا دشمن فرصت ایجاد توطئه برای کشور نداشته باشد.
آیت الله علوی گرگانی با بیان این که همه باید تابع ولایت فقیه باشند گفت: امروز شرایط کشورمان حساس است و رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام مسائل را تذکر داده اند و ما مراجع تقلید نیز هم عقیده با رویکردهای ایشان هستیم و با ایستادگی در مقابل کفر، از مسئولان خواستاریم در خصوص ایجاد وحدت در کشور تلاش کنند.
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر دشمن شناسی گفت: بلاهایی که بر سر انسان می آید به علت نداشتن بصیرت دشمن شناسی است که مشکلاتی را در جوامع مختلف به وجود آورده است، ضمن این که در آموزه های دین اسلام به دشمن شناسی تاکید فراوان شده است.
وی بیان داشت: باید با شناخت مسائل روز از همه وقایع تاریخی درس عبرت گرفت و از تجربه های آن استفاده کرد.
این مرجع تقلید با بیان این که برای دفاع از کشور، حد و مرزی وجود ندارد گفت: زمانی که دشمن خود را مسلح می کند نباید برای مقابله و تجهیز امکانات دفاعی از آنان اجازه گرفت.
وی گفت: علت این که جمهوری اسلامی ایران در موضوع دفاعی با کشورهای دیگر مذاکره نمی کند، مساله امنیت مطرح است و نباید اجازه داد امنیت کشور دچار خدشه شود.
سردار جلالی امروز با سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) نیز دیدار و گفت و گو کرد.
/8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.