به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار مدیرکل و مسئولان شعب تامین اجتماعی استان قم افزود: افزایش مراکز ملکی درمانی و شعب تامین اجتماعی در قم خواسته 752 هزار بیمه شده تامین اجتماعی قم از مدیران ارشد این سازمان است.
وی در ادامه تصریح کرد: از تمام مدیرانی که در جهت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم خوب قم تلاش کنند حمایت می کنیم.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که قم از جایگاه بین المللی برخوردار است اظهار کرد: خدمت در این استان عشق می خواهد و مسئولان اجرایی که عهده دار منصب می شوند فقط به فکر خدمت به مردم باشند.
وی تصریح کرد: اغلب مخاطبان سازمان تامین اجتماعی بخش آسیب پذیر و کارگر جامعه است و خدمت به این عزیزان افتخار و ارزش بالای معنوی دارد.
امیرآبادی خاطرنشان کرد: مدیران تامین اجتماعی در استان قم در تعامل با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دستگاه های مرتبط باید به کمک بخش تولید بشتابند و مساعدت در جهت توسعه اشتغال پایدار اولویت کاری آنان باشد.

** توسعه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید
مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این دیدار، فرصت خدمتگزاری در قم را ارزشمند توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم قم در کنار آستان کریمه اهل بیت(ع) و مراجع عظام تقلید یک موهبت الهی به مسئولان استان است.
علی اصغر دادخواه افزود: تامین اجتماعی قم با داشتن 752 هزار بیمه شده در حدود 58 درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کند.
وی تاکید کرد: اولویت کاری سازمان تامین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.
وی ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و تاکید کرد: با حمایت و تدبیر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، این سازمان توانست سازمانی پیش رو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 12 خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه نموده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.
دادخواه از نسخه الکترونیک، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نام نویسی متمرکز به عنوان چهار طرح مهم الکترونیک در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان قم نام برد.
بیمارستان امام رضا(ع) تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان قم است که با یکصد تخت در بخش های داخلی، قلب، اطفال، جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان، گوش و حلق و بینی، دندانپزشکی و چشم پزشکی در کنار بخش های دیگر همچون بخش های ویژه CCU،NICU،ICU به همراه ٩ اتاق عمل فعالیت دارد.
/8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.