آیت الله مرتضی مقتدایی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سخنان و تهدیدات ترامپ برای مردم ایران، چیز تازه ای نبود و منشا این دشمنی ها، کینه توزی نسبت به اسلام و انقلاب است.
وی ادامه داد: دشمنان،جمهوری اسلامی را برای تامین منافع نامشروع خود یک خطر و مزاحم می دانند به همین دلیل با تهمت زنی، تهدید می کنند.
وی سخنان ترامپ در مورد جمهوری اسلامی را تهمت، دروغ و بی اساس دانست و گفت: امروز دروغ و بی اساس بودن این سخنان برای همه جهانیان آشکار شده و بیشتر از هر زمانی آنها در دنیا منزوی شدند.
مقتدایی اظهار داشت: ما نگران تهدیدها و صحبت های ترامپ نیستیم و ملت ما به این حرکات عادت کرده و ارزشی برای این حرف ها قائل نیستید.
وی ادامه داد: ملت شجاع و قهرمان ایران باید بدانند دشمنی ها همچنان ادامه دارد و آنها برای نابودی و سقوط ما برنامه ریزی می کنند و هر روز توطئه ها و نقشه های آنها تشدید می شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت باید در برابر این دشمنان قسم خورده و خونخوار وحدت و همدلی خود را حفظ کنند.
وی اظهار داشت: همانگونه که دشمنی ها هر روز بیشتر می شود در مقابل باید وحدت مردم ما نیز محکم تر، گسترده تر و قابل نمو باشد.
مقتدایی ادامه داد: مردم ایران باید به دشمنان بارها اثبات کرده که حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و انقلاب است و در هر کجا که نیاز بوده با وحدت، همدلی و همراهی، وارد میدان شده است.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید، ملت ایران در برابر ترفندهای دشمنان همیشه سربلند خواهد بود.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه گذشته ،برغم آنکه آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی ایران را به برجام اعلام کرده، با اعلام راهبرد جدید واشنگتن علیه تهران، پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید نکرد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.