به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج امام خمینی(ره) استانداری قم به سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: رئیس جمهوری پاسخ مناسب و قاطعی به این سخنان سخیف دادند.
رئیس جمهوری آمریکا در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد توافق هسته ای گفت که این بدترین و یکی از یک طرفه ترین توافقی بوده که آمریکا تاکنون در آن حضور داشته است؛ ترامپ در ادامه سخنان خود اتهام های بی اساسی را به ایران نسبت داد.
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در ادامه به تبیین اهمیت و جایگاه شجره طیبه بسیج در کشور پرداخت و بیان کرد: بسیج واژه مقدسی است، امروز بسیجی بودن در جامعه ما یک افتخار و ارزش است.
آیت الله حسینی بوشهری همچنین با اشاره به نقش الگویی بسیج در جامعه، گفت: مردم بسیجیان را با ویژگی هایی مانند ایثار، اخلاص، فداکاری، دلسوزی و مسئولیت پذیری می شناسند.
عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی، گفت: هشت سال حماسه و ایثار ملت ایران، نقطه عطف تاریخ این کشور است.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم حضرت زینب (س) بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند؛ پیکر مطهر این شهید امروز با حضور گسترده مردم در شهر تهران تشییع شد.
7405/ 6133/تنظیم: سید محمد ابراهیم جنابان** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.