به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در لبنان، ابراز امیدواری کرد: استان قم بتواند در لبنان منشأ یک حرکت فرهنگی مطلوب گردد.
وی با اشاره به توجه جمهوری اسلامی به مسلمانان سراسر جهان، اضافه کرد: نمی توانیم نسبت به مسائل کشورهای منطقه از جمله لبنان بی تفاوت باشیم.
در ابتدای این دیدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در راستای تقویت و تنظیم مناسبات فرهنگی بین 2 کشور، به اقداماتی که تاکنون مبتنی بر ظرفیت های استان قم در لبنان انجام گرفته است اشاره نمود.
محمدمهدی شریعتمدار ابراز امیدواری کرد: به زودی با تلاش و همت مسئولان استان قم شاهد برگزاری هفته فرهنگی قم در لبنان باشیم.

* 27 میلیارد ریال طرح در دولت گذشته به بهره برداری رسیده است
استاندار قم همچنین در آیین جشن عید سعید غدیر خم درسالن معصومیه فرمانداری با بیان این که حفظ اشتغال از اقدامات خوب دولت گذشته در شرایط سخت اعتباری بود، گفت: در حدود 27 میلیارد ریال طرح در دولت گذشته در استان قم افتتاح شد.
سید مهدی صادقی با اشاره به هم گرایی و هم افزایی همه مسئولان استان در دوره گذشته افزود: این مساله موجب تحقق دستاوردهای مهمی در سطح استان قم شد.
وی با اشاره به حجم بالای بدهی های شهرداری در سال های گذشته و جریمه بدهی اقساط آن، بیان کرد: این مساله موجب شده بود تمرکز شهرداری به پرداخت بدهی ها معطوف شده و از اجرای طرح های عمرانی باز بماند.
وی خاطرنشان کرد: دریافت خط اعتباری هفت هزار میلیارد ریالی از دستاوردهای مهمی بود که با همکاری همه مسئولان و خصوصا نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی محقق شد.
در این آیین از کارمندان نمونه استانداری قم، بازنشستگان، فرزندان مکلف کارمندان و قهرمانان المپیاد ورزشی استانداری قم قدردانی به عمل آمد.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.