به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان و مدیران استانداری قم طی سخنانی با اشاره به تلاش مسئولان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مدیران دستگاه های دولتی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه داشتند.
وی با بیان این که بخشی از مطالب گفته شده در رابطه با دولت یازدهم منصفانه نبود، افزود: بعضی فعالیت ها مغایر با ارزش های مورد باور مردم ایران و خدشه به حقوق و اعتقادات مردم بود.
صادقی با اشاره به ضرورت بررسی آسیب های روند برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: دولت از حداکثر ظرفیت های موجود برای انتخابات پرشور استفاده کرد ، ولی به هر حال برخی مسائل موجب التهاب فضای اجرایی شد.
وی با بیان این که فارغ از نتیجه، به دنبال اجرای قانون و حفظ امانت داری بودیم افزود: اطمینان داریم که آنچه به عنوان نتیجه انتخابات اعلام شد بر اساس خواست مردم بود و تلاش کردیم تا هرگونه شبهه ای را در فضای تعامل برطرف نماییم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار شد.
صادقی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و تجربیات 4 ساله دولت در این زمینه اظهار داشت: باید اشکالات کمتری را در راستای اجرای اهداف و برنامه ها در دوران پیش رو داشته باشیم.
استاندار قم با تاکید بر عملگرایی مدیران اجرایی و همگرایی با دولت خاطرنشان کرد: نگاه متفاوت مدیران هیچ اشکالی از نظر دولت نداشته است، ولی همراهی آنها با سیاست های کلان دولت همواره مورد تاکید بوده است.
وی همچنین استفاده از ظرفیت های گردشگری و رشد اشتغال با توجه به نیازهای بومی استان را ضروری دانست و گفت: مدیران اجرایی باید برای اجرای سیاست های اقتصادی با جدیت بیشتری تلاش نمایند.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.