از امروز (یکشنبه 20 مهرماه) به دنبال افزایش مبتلایان به کرونا در استان قم، وضعیت این استان فوق قرمز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۷۷۹ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی قم بستری هستند که وضعیت ۱۵۷ تَن از آنها وخیم است.

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر با اشاره به پذیرش ۱۴۷ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم طی شبانه روز منتهی به بیستم مهرماه اظهار داشت: ۱۱۳ تَن نیز در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شدند.

قدیر ترخیص ۹۹ تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت بود نیز جان خود را از دست دادند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشتی معاونت بهداشتی علوم پزشکی قم از پلمب و جلوگیری از فعالیت هشت واحد بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: این واحدها در راستای توجه نکردن به محدودیت های کرونایی و همچنین عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند.

رئیس علوم پزشکی قم افزود: از ادامه فعالیت یک واحد آموزشگاه زبان نیز به علت بی توجهی به رعایت محدودیت ها به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا، جلوگیری به عمل آمد.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.