محمدرضا قدیر روز دوشنبه درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران قم، با اشاره به طرح فاصله‌گذاری هوشمند ادامه داد:  توجه به این طرح به‌ویژه در مراکز و اجتماع‌های عمومی حائز اهمیت است و فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مسقف نباید دراین طرح مورد غفلت واقع شوند.

وی توجه به نیازهای روحی و روانی افراد جامعه در دوران پسا کرونا را ضروری خواند، و اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی باید یک بسته فرهنگی را ارائه کنند و علوم پزشکی نیز برای همکاری آمادگی دارد.

قدردانی فرمانده پدافند زیستی نزاجا از دانشگاه علوم پزشکی قم

"سرهنگ احمدی" فرمانده قرارگاه پدافند زیستی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و هیات همراه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم با  رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی  از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم در مدیریت ویروس کرونا قدردانی نمود.

احمدی تصریح کرد: ارتش در این زمینه از روزهای اول در قم حاضر و در بخش ضدعفونی معابر، تب سنجی و ایجاد بیمارستان سیار در کنار مجموعه بهداشت و درمان استان قم بود.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های ارتش در استان قم گفت: نیروهای ارتش پشتوانه مجموعه بهداشت و درمان قم بودند.

قدیر افزود: این عزیزان بانشاط و پویایی و نیز با خلوص و بدون هیچ ادعایی خدمات قابل‌توجهی در غربالگری و درمان به مردم ارائه کردند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.