آیت‌الله سید محمد سعیدی در این پیام  که شنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، تاکید کرد: مسیر زندگانی بشر مملو از ابتلائات گوناگون بوده و هست و در این میان آنچه بیش از همه به چشم می آید همدلی و فرهنگ اصیل مردم است. امروز ملت ایران در این آزمایش بزرگ خوش درخشیده و حقیقتا بهتر از بسیاری کشورهای پر ادعای به اصطلاح جهان اولی با این مشکل مواجه شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینک وقت آن است تا با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای با موضوع رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان، ذره ای از زندگانی همدلانه بعد از ظهور را تجربه کنیم و بار دیگر زوایای زیبای تمدن نوین اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

پیام افزوده است: لذا از مردم پر شور و همیشه در صحنه قم مقدس که اهالی آن در روایات، انصار اهل بیت (ع) خوانده شده اند، به ویژه از خیرین با کرامت و کلیه مسئولین و نهادها و موسسه های استان دعوت می کنم که با حداکثر توان در این راستا گام بردارند و تمام ظرفیتهای خود را جهت ارائه حداکثری کمکهای مومنانه و گره گشایی از کار گرفتاران به کار بندند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) در ادامه پیام خود تاکید کرده است: از مسئولین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) نیز مطالبه جدی دارم تا با حداکثر ظرفیت در این راستا گام برداشته و علی الخصوص در ماه مبارک رمضان ظرفیت هایی از قبیل رفع نیاز گرفتاران و اطعام نیازمندان را چند برابر نمایند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۸۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۰۰۲۹ نفر رسید.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.