به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله حیات الغیب در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد در محل مصلی الغدیر افزود: شورای نگهبان امین مردم است و مردم هم باید با تمام وجود از این نهاد دفاع کنند و تابع آن باشند.
حجت الاسلام حیات الغیب در تاکید به اهمیت شورای نگهبان به سخنان حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) فرموده اند این نهاد هرگز تضعیف نشده و نخواهد شد و همیشه با هوشیاری در خدمت اسلام و مسلمین خواهد بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در تاکید بر اهمیت این نهاد می فرمایند این نهاد مایه اطمینان مردم و در حقیقت نبض اسلام به شمار می رود.
خطیب جمعه خرم آباد اظهار داشت: نهاد شورای نگهبان به اسلام و مسلمین خدمت می کند و ما مردم هم همیشه باید در میدان باشیم و از این شورا حمایت کنیم.
وی افزود: اگر مردم در میدان نباشند و از تصمیمات این نهاد حمایت نکنند دشمنان و دیگران درصدد ضربه زدن به اسلام خواهند بود.
حجت الاسلادم حیات الغیب در بخشی از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) گفت: زنان و دختران باید در زندگی شخصی و اجتماعی خود از ایشان الگو بگیرند.
وی افزود: از بین فرزندان اهل بیت حضرت عباس(ع)، حضرت زینب و حضرت معصومه (س) توانسته اند با اینکه معصوم نیستند خود را در مسیر تعالی و رشد مقام معصوم برسانند.
1920/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.