به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه شهر سرابله اظهار کرد: حمایت از ملت مظلوم و دربند فلسطین به پشتوانه الهی و نصرت حق است و امروز صدای شکستن استخوان های پوسیده رژیم غاصب اسرائیل به گوش می رسد.
وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز دو تا دور خود را با تسلیحات موشکی غیر متعارف تنیده است و این رژیم پوشلی اضطراب و ناامنی را بیشتر از گذشته حس می کند.
امرایی تاکید کرد: ولی حتی با این هزینه های نظامی نیز نابودی کامل این رژیم غاصب و کودک کش حتمی است.
وی در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع هسته ای اشاره کرد و یادآور شد: دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه فعالیت هسته ای مسالمت آمیز تا 190 هزار سو نشانگر قدرت و تاثیرگذاری رهبری و عدم هراس از استکبار است.
حجت الاسلام امرایی با ذکر این نکته که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده گفت: سخنان اخیر رهبری خواب را از چشم دشمنان ربود و خروج آمریکا از برجام پیش بینی سخنان رهبری که به آمریکا خوش بین نیستیم، بهتر به اثبات رساند.
وی تاکید کرد: حرکت جمهوری اسلامی مبنی بر دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای بر اساس دستور رهبری معظم انقلاب غیر قابل بازگشت است و دست کشی از آن و ادامه تحریم ها قابل تحمل و پذیرش نیست.
وی افزود: مردم امروز علیرغم فشارهای اقتصادی شرایط کشور را درک می کنند و خیلی نجیب هستند و ای کاش زمانیکه رهبری بزرگ انقلاب گفتند که به آمریکا اعتمادی نیست دولت نیز سریعا از گفتگوهای هسته ای خارج می شد.
امرایی به سالگرد تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و مهمترین وظایف این نهاد انقلابی را تحول در فرهنگ؛ محافظت از فرهنگ اسلامی و جلوگیری از ورود فرهنگ بیمار غرب به فرهنگ قرآنی ذکر کرد.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.