به گزارش ایرنا آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود: مردم ایران به تحریم ها و تهدیدهای آمریکا خو گرفته اند و به رغم دشواری ها و مشکلات معیشتی از نظام جمهوری اسلامی جدا نخواهند شد.
وی اضافه کرد که باید اذعان داشت که افزایش نرخ ارز در ازدیاد مشکلات معیشتی شهروندان بسیار موثر بود اما به رغم این دشواری ها همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده و از نظام الهی نا امید نخواهند شد.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری فرستاده ویژه رهبر معظم انقلاب به مسکو و پکن را بی اعتنایی به ترامپ دانست و یاد آور شد: با این اقدام بجای مقام معظم رهبری، شکست آمریکا یک بار دیگر تثبیت شد.
او همچنین فرارسیدن میلاد خجسته حضرت فاطمه را به عموم مسلمین جهان تبریک گفت و با بیان اینکه نامگذاری فاصله ده روزه تولد حضرت معصومه با امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت و نیز نامگذاری روز دختر را از دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و از دختران خواست تا بانوان اهل بیت را الگوی زندگی خویش قرار بدهند.
طبرسی تصریح کرد : با گذشت چهار دهه از حکومت دینی متاسفانه ظاهر اغلب دختران جامعه اسلامی نیست که در این باره باید امر به معروف و نهی از منکر افزایش یابد.
خطیب جمعه ساری خاطر نشان کرد: تخریب فرهنگ اسلامی بزرگترین هدف دشمنان است و امر حجاب را از حوزه دینی و اجتماعی به سیاسی مبدل کرده اند.
وی گفت: امروزه بد حجابی و بی حجابی به دهن کجی به نظام تبدیل شده و در این راه دشمنان با هزینه های هنگفت به اینگونه مفاسد دامن می زنند.
/1899/7330
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.