به گزارش روز شنبه روابط عمومی بهزیستی قم، صادق سلمانیان افزود: همشهریان محترم پس از مراجعه به این سامانه به نشانی http:// corona.behzisti.ir و درج اطلاعات درخواستی سامانه به سئوالات تخصصی مطرح شده پاسخ خواهند داد و در پایان، سامانه ضمن اعلام نتیجه ارزیابی، توصیه های لازم روانشناختی را در سه حالت افسردگی،اظطراب و استرس ارائه می نماید.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه  ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و آرامش بخشی به جامعه در شرایط بحران کرونا اظهار امیدواری کرد همشهریان با مراجعه به سامانه خود ارزیابی روانشناختی فوق بر استرس ،اضطراب و افسردگی های احتمالی این بحران پیروز گردیده و با رعایت توصیه های بهداشتی و مشاوره های روانشناختی به زندگی عادی بازگردند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۳ هزار و۱۸۳ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۲۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهبودیافته‌اند.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.