زهرا همتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عمده این افراد زن بوده اند، افزود: از این شمار تماس گیرنده ۴۴ نفر مرد و ۸۲ نفر نیز زن بوده است.

وی محدوده سنی این تماس گیرندگان را ۲۵ تا ۵۵ سال عنوان کرد و اظهار داشت: این افراد دارای اضطراب با درجه زیاد بودد که از طریق کارشناسان این مرکز، مشاوره های لازم دریافت کرده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به افزایش زمان فعالیت مرکز صدای مشاور ایلام برای کاهش استرس کرونا بین مردم گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم و کاهش اضطراب و استرس ناشی از ویروس کرونا مدت زمان فعالیت مرکز صدای مشاور این سازمان به ساعت ۲۲ افزایش یافت.

همتی افزود: پیش از این مدت زمان فعالیت این مرکز از ساعت ۸ تا ۲۰ بود که از هفته گذشته ساعت فعالیت صدای مشاور ۱۴۸۰ این اداره کل تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به همین منظور کارشناسان و روانشناسان مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ این اداره کل با و توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و به منظور کاهش تنش های روانی بین مردم آماده پاسخگویی به عموم هستند.

همتی اظهار کرد: عموم مردم از سراسر استان می توانند با تماس رایگان با خط مشاوره تلفنی «۱۴۸۰» خدمات مشاوره و روانشناختی مورد نیاز دریافت کنند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در این استان ایلام سه رقمی شد و به ۱۰۳ نفر افزایش یافت. به گفته دکتر محمد کریمیان، تا کنون ۵۰ نفر بهبود یافته اند، و ۶ نفر نیز تا کنون فوت کرده اند.
آمار پزشکان مبتلا به کرونا نیز به چهار نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.