به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی ادامه داد: تا به این لحظه ۴۸۰ هزار و ۸۵۹ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ضمن تأکید مجدد بر اهتمام مردم برای ثبت‌نام در سامانه سلامت افزود: با توجه به اهمیت ثبت‌نام در سامانه     salamat.gov.ir  از همشهریان می‌خواهیم که در این سامانه ثبت‌نام کرده و در راستای مبارزه با کرونا، کمک تیم‌های بهداشتی باشند.

محبی ادامه داد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۵۳۰ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۶۲۱ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت‌زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آن‌ها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تا این لحظه بیش ۸۵ درصد از پیگیری‌های فوری موردنیاز که توسط سامانه خودارزیابی گزارش‌شده، توسط مراقبین سلامت انجام‌شده است.

محبی ادامه داد: ۷۳ درصد از جمعیت استان و حدود ۶۴ درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرارگرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز چهاردهم فروردین‌ماه، ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۱۶۰  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۶ هزار و ۷۱۱ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.