محمدرضا گروسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: طبق دستورالعمل جدید سازمان اداری استخدامی کشور، دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا بیستم فروردین‌ماه تمدیدشده است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید در این مدت ضوابط و شرایط دورکاری و شیفت بندی کارمندان را تدوین و اجرا کنند.

گروسی افزود: شیفت بندی و دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی در حکم مرخصی استحقاقی لحاظ نمی‌شود و دستگاه‌ها می‌توانند فقط از ظرفیت یک‌سوم نیروهای خود در این مدت استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان بایستی در تمام این  مدت  و روزهای تعطیل در حالت آماده‌باش کامل  قرارگرفته و در محل خدمت حاضر باشند.

وی عنوان کرد: بازرسان نهادهای نظارتی استان در این مدت به‌صورت سرزده از ادارات استان بازرسی خواهند کرد و عملکرد مدیران بررسی می‌شود.

گروسی تصریح کرد: همچنین بانک‌های استان نیز می‌توانند طبق همین دستورالعمل فعالیت‌های خود را انجام داده و فقط از یک‌سوم کارمندان خود در محل بانک‌ها استفاده نمایند.

گفتنی است پیش‌ازاین و طبق دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ششم فروردین‌ماه، دستگاه‌های اجرایی استان قم مجاز به استفاده از یک‌سوم نیروهای خود در محل ادارات و دورکاری دوم سوم دیگر شده بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در گفت‌وگویی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز سیزدهم فروردین‌ماه، ۱۴۰ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

محمدرضا قدیر ادامه داد: ۵۷ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورهای دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.در شبانه‌روز گذشته ، ۲۲ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین تاکید کرد: ۷۰ درصد مردم قم غربالگری شده‌اند و حدود ۴۷۰ هزار نفر نیز تاکنون در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز سیزدهم فروردین‌ماه ۴۷ هزار و ۵۹۷ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبودیافته‌اند.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.