سید موسی حسینی کاشانی دراین بیانیه که روز دوشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است:درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی در کنار همه‌ خدمتگزاران این عرصه، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه، صحیح و آموزش محور را در روزهای شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار داده‌اید و برای رضای خداوند متعال و لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و آسایش هم‌وطنان خود چشم برآسایش خود و خانواده‌تان فروبسته‌اید.

بیانیه حاکیست: دراین روزها شما فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در کنار مدافعان سلامت با پوشش بخش‌های مختلف خبری و آموزشی و انعکاس تصاویر جاودانه و انتشار گزارش‌های بی‌بدیل از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همه خدمتگزاران بخصوص جامعه سرافراز پزشکی و پرستاری، نور امید و روشنایی را برای مردم سرزمینم به ارمغان آورده‌اید.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده‌است:‌شاید دراین‌بین جان‌فشانی شما اهالی رسانه‌ها، همانند دیگر بخش‌های کادر درمانی کشورمان آن‌چنان‌که باید به چشم نیاید. اما بر خود لازم می‌دانم  مراتب سپاس و قدردانی هزارباره خود و همکارانم را به شما جهادگران و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند و همه عزیزان عرصه اطلاع‌رسانی و جامعه مطبوعاتی شهر کریمه اهل‌بیت(س) تقدیم کرده و صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران عزیز از درگاه الهی طلب نمایم.

وی در پایان آورده است: بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ ایران به پایان می‌رسد، و قدر و منزلت این تلاش‌ها در پیشگاه الهی محفوظ خواهد بود.

تاکنون هزار و ۴ تن از شهروندان قمی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۸۷۰ نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۲۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.