به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی ظهر سه شنبه در دوازدهمین یادواره شهدای کارگری استان اظهارکرد: امام خمینی (ره) در اسلام ذوب شده بود و همه چیز را برای عزت و اقتدار اسلام و مسلمین می خواست.

وی افزوو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما حکومت حضرت امیرالمونین (ع) و مکتب این حضرت است، افزود: علت تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های طول تاریخ براساس ایدئولوژی و مکتبی بودن آن است و مردم ما بعد از گذشت ۴۱ سالامروز هم پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند.

معروفی با اشاره به مراحل تمدن سازی اسلامی گفت: ما اکنون در مرحله ایجاد دولت اسلامی هستیم که دولت از منظر ولی امر مسلمین عام بوده و معطوف به تمامی قوای سه گانه است و صرفاً ایجاد یک دولت با گرایش سیاسی خاص مطرح نیست.

وی بیان کرد: اینکه دشمن می گوید فساد در جامعه ما سیستماتیک شده کذب محض است و مستکبران در پی آن هستند با القای دزدی چند نفر یک جامعه را مایوس کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه امامین انقلاب اسلامی یک هدف را دنبال می کنند اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان تیزبین جهان اسلام بدون کوچکترین تحریف یا تغییری راهبرد امام خمینی (ره) را پیش برده و می برند.

معروفی در این باره گفت: نمی شود خود را پیرو خط امام خمینی (ره) دانست و مطیع امر این حکیم عارف و بصیر یعنی امام خامنه ای (مدظله العالی) نبود چراکه شرط پذیرش خط و فکر امام دیروز تبعیت از امام امروز است.

وی یاد سردار سلیمانی را گرامیداشت و افزود: این شهید والا مقام ما خروجی دین اسلام و عصاره انقلاب اسلام و آبروی ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.