"مرتضی حیدری" روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این تعداد پروژه طی آیین های مختلفی با حضور امامان جمعه، بخشداران و مسئولان گشایش می یابد.

فرماندار قم همچنین با اشاره به اهمیت دهه فجر امسال توجه به چند موضوع را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: از مهمترین مباحث، موضوع گام دوم انقلاب است، که باید در کنار جشن های بزرگداشت دهه فجر به این مساله توجه کنیم.

حیدری همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، گفت: دشمنان به شدت روی این موضوع کار می کنند، تا نظام را در اذهان عمومی جامعه فاقد فایده و ارزش جلوه دهند.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با طرح قضیه گام دوم انقلاب به این ناجوانمردی ها پاسخ می دهند، و ما بویژه سخنرانان دهه فجر باید روی کارآمدی نظام تکیه کنیم.

حیدری با بیان اینکه بلافاصله پس از دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت و این بسیار مهم است،‌ افزود: پس از اتفاق هایی مانند تشییع چند میلیونی سردار سلیمانی، نماز جمعه رهبری که در طول نماز جمعه های تاریخ انقلاب بینظیر بود و همچنین تظاهرات مردم عراق، نهایتا ما باید در انتخابات حرف اول را بزنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین موضوع رویارویی مستقیم با استکبار و همچنین دفاع از مردم فلسطین با توجه به طرح مساله معامله قرن از سوی آمریکا، یادآور شد: بازگو کردن این مسائل در کنار افتتاح پروژه ها اهمیت زیادی دارد، چرا که افتتاحیه ها عمدتا نشان دهنده کارآمدی نظام است، که در اوج تحریم ها، همچنان مشغول خدمت رسانی است.

فرماندار قم در پایان بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم سخنرانی های دهه فجر را به سمت اقناعی پیش ببریم، و تا حدودی از سخنرانی های حماسی پرهیز، و دلایلی که کارآمدی نظام را برای جامعه مخصوصا نسل جوان ثبات می کند، مورد توجه قرار گیرد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.