اسماعیل زند روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در روزهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه نگرانی‌های زیادی بین عموم هم‌وطنان به‌ویژه همشهریان ایجادشده و به همین دلیل اکثر افراد جامعه ناگزیر به آمدوشد کمتر در سطح شهر و ماندن در منازل خود هستند.

وی ادامه داد: این اتفاق علاوه بر این‌که محدودیت‌هایی را برای ورزشکاران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای ایجاد کرده، همچنین زمینه‌ساز کاهش تحرک و فعالیت‌های بدنی در بین تمام رده‌های سنی افراد جامعه شده، بر همین اساس هیات ورزش‌های همگانی استان قم به فکر اجرای طرح ورزش در منزل افتاد.

وی افزود: طرح مذکور آماده است و آموزش آن از طریق کانال‌های ارتباطی هیات در فضای مجازی و همچنین سایت هیات ورزش‌های همگانی به نشانی https://qomhamegani.ir/ قابل‌دسترسی و امکان‌پذیر است، ما در این طرح به‌تمامی شهروندان نحوه انجام فعالیت‌های ورزشی در منزل را آموزش می‌دهیم.

زند در پایان اظهار کرد: این روزها مهم‌ترین نکته‌ حفظ سلامت مردم است و به‌طور حتم حرکات ورزشی در منزل موجب تقویت قوای جسمانی برای مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌شده‌ و محدودیت‌هایی در برنامه‌های جمعی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران اعمال‌شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.