حجت السلام و المسلمین مصطفی محامی در نخستین مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تربیت نیرو و کادر بویژه نیرو شناسایی کردن برای حوزه‌های علمیه یکی از وظایف حلقه‌های صالحین است.

وی ادامه داد: غنا بخشی محتوایی نشست‌های صالحین باید با اولویت پیگیری شود و دنبال ارائه عملکرد و آمار نباشیم.

امام جمعه زاهدان خطاب به روحانیون و علما بیان کرد: روحانیون برای کادرسازی و تربیت نیروی خوب باید آموزش‌های لازم را دریافت و سطح علمی خود را در بخش‌های مختلف افزایش دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت فرهنگی و تبلیغی سازمان یافته و شبکه‌ای در دستور کار حلقه‌های صالحین باید قرار داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان اینکه کار شبکه‌ای و سازمان یافته باعث بهتر شدن کار و فعالیت‌های روحانیون و علما می‌شود گفت: این کار و فعالیت‌ها باید با محوریت مسجد انجام شود تا رونق صدر اسلام را در مساجد شاهد باشیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که مسجد پایگاه مسلمانان و باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد افزود: مسجد مال شخص خاصی نیست و خانه خداست و در آن باید همه نقش داشته باشند و تنها به چند نفر اکتفا نشود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات به عنوان مدافعان جبهه فرهنگی باید امورات را به سمت مسجد سوق دهند تا رونق مساجد را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: روحانیون و علما باید با همه‌ی اقشار و گروه‌های مختلف نشست برگزار کنند تا در برنامه و اهداف به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.