به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا خدری روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگاران افزود: این رخداد نشان می دهد قاتل نه یک شخص شرور بلکه همه کسانی هستند که توسط افراد کم اطلاع و بی سواد نسبت به خدمات حوزه‌های علمیه به نفرت پراکنی علیه روحانیت مشغول هستند.
وی بیان کرد: شهید قاسمی یک طلبه عادی بود و نه طلبه‌ای صاحب سمت که در یک مرکز تصمیم گیری قرار داشته باشد چرا باید طلبه یادشده به این راحتی به شهادت برسد.
خدری ادامه داد: این رویداد دقیق در هفته‌ای مصادف با شهادت شهید مطهری است که عمده طلاب ما از او در امر کتابخوانی و تحقیق و پژوهش الگو می‌گیرند.
وی اظهارداشت: برخی فریب تبلیغات سوء علیه روحانیت می‌خورند و در مواجهه با تبلیغات مسموم و با شایعه پراکنی خیلی از این شایعه ها را باور می‌کنند.
خدری گفت: نتیجه رویکردی یک شخص شرور که هیچ خدمتی هم برای جامعه ارائه نمی‌دهد دست به چنین جنایتی در حد شهادت یک طلبه می زند.
خدری افزود: چرا نزدیک به 2 سال که این شخص در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌دهد اقدامی علیه وی صورت نمی‌گیرد و چرا فضای مجازی آنقدر رها باشد که افراد شرور بتوانند از آن سوء استفاده کنند.
وی اظهار داشت: نزدیک به 2 سال ترویج خشونت و سلاح و سلاح‌هایی که در کشور ما ممنوع است توسط این فرد صورت گرفته چرا طی این مدت با وی برخوردی نشده است؟
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: خواسته اکید جامعه روحانیت و حوزویان که به شدت قلبشان از این حادثه جریحه دار شده این است که فضای مجازی را بهتر از این کنترل کنند.
خدری افزود: کسانی که در فضای مجازی نفرت پراکنی می‌کنند باید نسبت به آنها هم برخورد مقتضی صورت گیرد.
وی گفت: امیدواریم در آینده با هوشیاری مسؤولان مربوطه و برخوردهایی که با این نفرت پراکنی ها می‌شود شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.