به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه لرستان، استانی ولایت مدار و محب اهل بیت (ع) است، گفت: دفاع از حریم اهل بیت (ع) از خصوصیات و ویژگی‌های بارز مردم این دیار است.

وی با بیان اینکه نیاز است روحانیون لرستانی که در قم مشغول به تحصیل هستند و از جهت علم و اخلاق به مراتبی رسیده‌اند به لرستان هجرت کنند، افزود: هجرت و تبلیغ روحانیون برجسته موجب تعمیق و تقویت باورهای دینی و فرهنگی در بین مردم استان‌ها بویژه جوانان آن دیار خواهد شد.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به تخصصی شدن دروس و رشته‌های حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: امید می‌رود در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود تا زمینه حضور مبلغان دینی فرهیخته و متخصص در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت‌های خطیر نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها رسیدگی به مشکلات مردم و رساندن این مشکلات به سازمان‌ها و مدیران مسئول است، گفت: نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و در حل مشکلات مردم با سعه صدر رسالت خود را انجام دهند.

تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم لرستان به کار خواهیم گرفت

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گزارشی از وضعیت دینی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران لرستان ارائه کرد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه هستند، گفت: پیشینه پرافتخار و درخشان عالمان دینی و روحانیت این استان در دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و ولایی استان لرستان در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نموده‌اند، افزود: مردم این استان شایسته خدمت هستند و تمام همت خود را برای رفع مشکلات این استان به کار خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر رویش جوانان مؤمن، انقلابی، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه در این استان به عنوان مدافعین مطمئن از کیان اسلام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.