آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری ، روز شنبه هفته جاری در بیمارستان ساسان تهران درگذشت. 
بر اساس تصمیم بیت آیت الله طبرسی ، پیکر ایشان ابتدا روز گذشته دوشنبه ۲۱ بهمن درشهرستان قم تشییع شد و پیکر این عالم جلیل القدر امروز وارد ساری شده است.

محمد جونیان مسئول اطلاع رسانی دفتر آیت الله طبرسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اعلام کرد: بر اساس برنامه ساعت ۱۶ عصر امروز به صورت ویژه مراسم وداع روحانیون مازندران با پیکر ایشان در محل حوزه علمیه امام علی (ع ) ساری برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه دوم وداع عمومی با پیکر آیت الله طبرسی نیز پس از نماز مغرب و عشاء امشب در محل مصلی ساری برگزار می شود.

به گفته جونیان مراسم تشییع پیکر نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و یار دیرین امام و انقلاب در این استان روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه هم در شهر ساری محل سکونت و شهری که ۴۰ سال امامت جمعه آنجا را بر عهده داشت، برگزار می شود.

جونیان گفت که تشییع پیکر آیت الله طبرسی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه در شهر ساری برگزار و پیکرشان در آرامگاه ملامجدالدین این شهر به خاک سپرده می شود.

مسئول اطلاع رسانی دفتر ایت الله طبرسی گفت: اقامه نماز بر پیکر آیت الله طبرسی توسط آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار می شود.

آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت. وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری "به جهت بیماری و نبود توان جسمانی" استعفا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.