به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد جامع زاهدان اظهار داشت: وزارت بهداشت با تمام توان سعی در ارتقای شاخص های بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان دارد.
وی بیان کرد: هم اینک عملیات ساخت سه بیمارستان 540 تختخوابی در سیستان و بلوچستان آغاز شده که قطعا در ارتقای شاخص های بهداشتی این استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وزیر بهداشت گفت: آغاز عملیات ساخت این تعداد بیمارستان در سیستان و بلوچستان اتفاق بسیار بزرگیست که در هیچ استان کشور نمونه آن مشاهده نشده است.
وی بیان کرد: طرح های بسیار زیاد بهداشتی و درمانی در سفر به سیستان و بلوچستان افتتاح شده و همچنان ادامه دارد.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مسئولیت ساخت بیمارستان 540 تختخوابی چابهار به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با استفاده از منابع استانداری سیستان و بلوچستان واگذار شده است.
وی ادامه داد: همچنین بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر با مشارکت 50 درصدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته می شود.
وزیر بهداشت گفت: برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی زاهدان نیازمند کمک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و خیران داریم.
وی بیان کرد: دولت با وجود مشکلات مالی در حوزه خدمات بویژه سلامت آنچه از دست آن در سیستان و بلوچستان برآمده انجام داده به طوریکه در چند سال اخیر طرح های زیادی در این استان به بهره برداری رسیده است.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: علاج برطرف کردن مشکلات شعار و حرف زدن نیست بلکه برای عمل ثمربخش باید با هم باشیم.
وی گفت: مردم به حاشیه کار ندارند بلکه به متن کار دارند و متن چیزی نیست جز احترام به اعتقادات و باورهای مردم که برای آن از جان و مال خود مایه گذاشتند.
وزیر بهداشت اظهار داشت: باهمراهی و وحدت می توان به رفع مشکلات حوزه درمان کمک کرد.

**خدمات طرح تحول نظام سلامت در کشور بی نظیر بوده است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز گفت: طرح تحول نظام سلامت در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بی نظیر بوده که این اقدام دولت قابل تقدیر است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت خدمات ارزشمندی را برای مردم سیستان و بلوچستان ارائه کرده است.
به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز گذشته/یکشنبه/ به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح بهداشتی و درمانی وارد سیستان و بلوچستان شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.