بیژن سلیمان پور درسخنرانی پیش ازخطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس قم افزود:‌  امروز مردم قم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند تا پاسخی کوبنده به یاوه گویان داده و دفاع همیشگی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را به رخ جهانیان بکشند.

وی  حضور پرشور مردم درانتخابات را برگ زرین دیگری در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:‌ملت غیور ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و نشان دادن وحدت و اقتدار ملی در پای صندوق های رأی حاضر شده‌اند.

وی حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات را برگ زرین دیگری در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان بیش از هر زمان دیگری در اوج سربلندی و اقتدار قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه ایران اسلامی پیام انقلاب خود را به سرتاسر جهان صادر کرده و نقش تأثیرگذاری درمعادلات منطقه‌ای و جهانی دارد، خاطرنشان کرد: برای تداوم و استحکام این مسیر مقدس و ارزشمند، مردم با حضور چشمگیر درانتخابات پیروزی قاطع دیگری را برای کشورمان رقم می‌زنند.

وی با اشاره حضور پرشور مردم درپای صندوق‌های رأی از دقیقه‌های ابتدایی فعالیت شعب اخذ رای گفت: امنیت و آرامش در سراسر نقاط استان و محل های اخذ رأی کاملا حاکم است.

سلیمان پور در پایان با بیان اینکه مردم حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی مؤکول نکنند، گفت: امیدواریم مردم هرچه سریعتر در این انتخابات حاضر شده و انجام این فریضه شرعی، ملی و انقلابی را به ساعات پایانی مؤکول نکنند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه دوم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در۶۶۹ شعبه اخذ رای استان قم آغاز شد.

بر اساس برآورد جمعیت قم، از مجموع ۸۲۰ هزار و ۵۸۸ تَن واجدان شرایط انتخابات در قم ۴۷۱ هزار و ۹۶۷ تَن مَرد و ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ تَن‌ زن هستند و ۴۲ هزار و ۶۸۸ تَن‌ نیز رای اولی بوده و سه نماینده را راهی مجلس شورای اسلامی و یک نماینده را نیز راهی مجلس خبرگان رهبری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.