محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تسهیلات ارائه شده در حوزه اصناف از ابتدای امسال تاکنون، اظهار داشت: در بخش اصناف طی ۱۱ ماهه امسال به ۲۵۹ طرح تسهیلات ارائه شده که موجب ایجاد ۷۴۰ مورد اشتغال شده است که تسهیلات ارائه شده ۵۳۰ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده در بخش مشاغل خانگی طی ۱۱ ماهه امسال ۱۷ هزار میلیون ریال بوده است، گفت: در بخش مشاغل خانگی طی این مدت ۱۷۰ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند و اشتغال پیش بینی شده در این طرح ۱۷۰ مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در زمینه بازسازی و نوسازی در بخش پشتیبانی به پنج نفر، در بخش تبصره ۱۸ به ۱۴ طرح و در بخش رونق تولید به ۶۵ طرح تسهیلات ارائه شده است.

وی با اشاره به ایجاد ۴۶۵ مورد اشتغال پیش بینی شده در زمینه نوسازی و بازسازی با ارائه تسهیلات افزود: مبلغ ۴۱۳ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات در زمینه نوسازی و بازسازی ارائه شده است.

سیجانی بیان کرد: تسهیلات روستایی از ابتدای سال تاکنون به پنج طرح اعطا شده است که اشتغال پیش بینی شده در این طرح ۷۰ مورد و تسهیلات ارائه شده مبلغ ۹۹ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.