بیژن سلیمان‌پور روز دوشنبه درجلسه شورای اطلاع رسانی قم تصریح کرد: برای بیان واقعیت‌های کشور و ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات باید از تمام دلسوزان انقلاب پای کار بیایند.

وی گفت: درکنار گفتن نقاط ضعف باید دستاوردهای ۴۰ ساله نظام به مردم تبیین شود.

وی گفت: ایران در یک تقابل واقعی با آمریکا و ایادی استکبار قرار گرفته و این مساله حیاتی باید برای مردم بیان شود، آنها برای زمین گیر کردن ایران دست دردست هم داده‌اند.

سلیمان‌پور اضافه کرد: برای جلب مشارکت بالا ظرفیت مساجد، اصناف، شبکه‌های اجتماعی، نخبگان و ظرفیت‌های مردمی داوطلبان استفاده شود.

وی گفت:‌ مشارکت پایین مردم می‌تواند معادلات دشمن را درافزایش فشارها به ایران را بر هم زده و تحریم‌های همه جانبه را تشدید کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: اینکه دستاوردهای ۴۰ ساله نظام بیان نشود و فقط عده‌ای به دنبال برجسته سازی نقاط ضعف باشد بازی در زمین دشمن است.

سلیمان‌پور درادامه عنوان کرد: سند تحول اجتماعی فرهنگی قم در ۶ برنامه عملیاتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از اقدامات موازی و شعاری زدگی تدوین شده‌است.

وی گفت: سند اقوام قم نیز دردست تدوین است، تمام این اسناد با مشارکت دستگاه‌های علمی و با اتکا به اصل پژوهش سامان یافته‌است.

انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم‌ اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

سه نماینده از حوزه انتخابیه قم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند؛ همچنین این استان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.