آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه درجلسه ستاد هماهنگی گرامیداست دهه فجر درسالن محراب حرم حضرت معصومه(س) درقم، اظهار داشت: ما همه برای امام زمان(عج)، قرآن، خون شهیدان و حضرت امام(ره) کار می‌کنیم، و تحت عنایت‌های رهبری هستیم، این را باید حفظ کنیم تا شقه شقه نشویم.

وی بیان داشت:‌ هر زمان که دست‌هایی در کار آمد و اهدافی با اغراض فهمیده یا نفهمیده خواست تا بین مردم انشقاق ایجاد کندد، خداوند یک پدیده‌ای مانند سردار سلیمانی را بوجود آورد و مردم نیز حول آن متحد شدند.

وی گفت: در انتخابات در پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز باید با همین اتحاد و وحدت حضور پیدا کنیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند درطول چهار دهه گذشته به نفع ملت ایران در کمین دشمنان بوده است، بیان داشت: در حادثه ترور سردار سلیمانی، دشمن به گمان خود کسی را که مشتاق شهادت بود، و دنبال قاتلش میگشت، از صحنه برداشت، ولی خبر ندارد که چه به صحنه وارد شد.

وی  تصریح کرد: خون این شهید بزرگوار در عراق ریخت و باعث اتحاد دو کشور ایران و عراق شد.

وی اضافه کرد: راهپیمایی که به تازگی در عراق برگزار شد، و جبهه‌های مختلف با وحدت کلمه در آن حضور پیدا کردند، سابقه نداشته‌است.

آیت الله سعیدی شکل گیری وحدت و انسجام ملی در دو کشور ایران و عراق را مرهون خون سردار سلیمانی دانست و گفت: اشک‌ برای دل و قلب است انسان باید از درون بسوزد که چشمانش بارانی شود، و حاج قاسم کاری کرد که چشمان تمام ملت ما بارانی شد و این نشان دهنده این است که خداوند یک وجود مبارکی را از مردم گرفت و به شکل بهتری داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.