در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید استقلال و آزادی، تجلی غلبه نور ایمان بر ظلمت و تاریکی و مصداق عینی تغییر سرنوشت ملت‌ها از نگاه قران کریم است.

پیام حاکیست: سرنوشت‌سازترین مقطع تاریخ این کشور که پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان معجزه بزرگ قرن، بساط رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت را برچید و همچون چراغی فروزان، راه و مسیر حرکت کشور به‌سوی استقلال، آزادی، اقتدار و سربلندی را هموار کرد.

پیام ادامه یافته است: انقلابی بی‌نظیر، مبتنی بر ارزش‌ها و الگویی بی‌بدیل از یک انقلاب مردمی و برخوردار از پشتوانه مرجعیت دینی که در ۴۱ سال سپری‌شده از حیات آن و با اتکا به مشارکت و همراهی مردم، به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه اجتماعی نظام و رمز اقتدار، آرامش و امنیت کشور توانسته است باقدرت و صلابت هر چه تمام، در برابر همه توطئه‌ها، فشارها و کارشکنی‌های جبهه استکبار و قدرت‌های شیطانی ایستادگی کرده و دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری را به ارمغان آورد.

در این پیام آمده است: امروز هم ملت آگاه و همیشه درصحنه ایران اسلامی با همان شور و طراوت بهمن ۵۷ و با امید به فرداهای بهتر، حفظ اتحاد و همدلی و تقویت مؤلفه‌های انسجام بخش را زمینه‌ساز تداوم عزت، اقتدار و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی و ضامن عبور سربلندانه از شرایط دشوار کنونی دانسته‌اند.

پیام ادامه یافته است: و با حضور و مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و تجلی مشروعیت مردمی نظام و نیز راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن بیعت مجدد با انقلاب اسلامی، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دل‌بستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.
پیام حاکیست: ضمن تبریک چهل و یکمین فجر نورانی انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی استان قم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرمان‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.