به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست دردیدار نادر جنتی معاون سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: اعتمادآفرینی و اعمال‌قانون و جلب‌رضایتمندی ارباب‌رجوع و مودیان‌مالیاتی از سوی اداره کل امور مالیاتی ضروری است.

وی هوشمندسازی فرآیندها و تحقق دولت‌الکترونیک را از سیاست‌های مدیریت‌عالی دولت در استان دانست و اضافه کرد: تلاش برای توسعه شفافیت در عملکرد و تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان باید در دستور کار مدیرکل جدید مالیاتی قم باشد.

وی با تاکید بر این‌که برنامه ویژه سال ۹۹ اداره‌کل امورمالیاتی باید تدوین و به استانداری قم ارائه شود، بر توانمندسازی و استفاده از سرمایه‌های انسانی موجود در اداره کل امور مالیاتی استان توصیه نمود.

سرمست با بیان این‌که از عملکرد اداره کل امور مالیاتی در دوران مدیریتی آقای امدادی فرد راضی بوده‌ایم، گفت: وی ضمن جلوگیری از فرار مالیاتی و جذب منابع، در پشتیبانی از تولید همراه بوده است.

وی با بیان این‌که بخش خصوصی نیز از عملکرد امور مالیاتی راضی بوده است، افزود: در چنین شرایطی با درخواست آقای امدادی فر، با جایگزینی وی موافقت کرده‌ایم.

در این دیدار استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات سهراب امدادی فر، حکم علیزاده مدیرکل جدید امور مالیاتی استان قم را به وی تقدیم و برای وی آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی به مردم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.