شکوه حضور عاشورایی مردم ولایتمدار قم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جلوه‌هایی از عشق و ارادت به شهدا و پاسداران حریم ولایت رقم زد. وداع با سردار دل‌ها که با فرود بالگرد حامل پیکر سردار شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدش در غروب روز دوشنبه در قم آغاز و قیام قم را در قاب تصویر تاریخ رقم زد.

ازدحام و شکوه حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم در این آیین وداع به قدری گسترده بود که خودروی حامل پیکر شهدا مسیر هفت کیلومتری حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران را بیش از چهار ساعت طی کرد.

با ورود جمعیت تشییع کننده پیکر سرداران رشید اسلام به مسجد مقدس جمکران ندای «مهدی صاحب زمان(عج) انتقام «یا منتقم»»  طنین انداز شد و مردم دلسوخته قم با شعارهای «هیهات من الذله» و «شعار قم قهرمان، انتقام، انتقام»، در میعادگاه منتظران منجی عالم بشریت، ندای خون خواهی فرزندان رشید این ملت را سردادند.

پیکر مطهر سردار سلیمانی پس از انتقال به تهران ، برای تشییع و تدفین در کرمان به این شهر منتقل شده  و پیکر مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس برای انتقال به بصره به آبادان منتقل خواهد شد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.