علی فتاحی عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات والیبال قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر اینکه والیبال در ایران از مرحله جذب تماشاگر عبور کرده است ادامه داد: والیبال کشور در سال جاری فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است.

دبیر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی، با تاکید بر اینکه هیات های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند گفت: فدراسیون والیبال به دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب در استان‌ها و همچنین ایجاد کار تشکیلاتی و ثبات مدیریتی در والیبال کشور است.

وی بابیان اینکه استمرار دستاوردهای والیبال در گرو کار تشیکلاتی و توسعه زیرساخت‌های والیبال در کشور است، افزود: فدراسیون والیبال با مجموعه‌هایی مانند آموزش‌وپرورش، فدراسیون ورزش کارگری، نیروهای مسلح و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعامل بسیار خوبی ایجاد کرده است.

وی در ادامه بابیان اینکه مدیریت هیات والیبال قم به‌صورت سرپرستی چالش‌هایی برای والیبال این استان در سال گذشته ایجاد کرده بود، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در والیبال استان، توقع از والیبال قم در سطح فدراسیون بالاست.

فتاحی ادامه داد: وجود تعداد زیاد باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران قم در رشته والیبال موجب شده تا این استان امکان تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور را در سال‌های آینده داشته باشد.

وی اضافه کرد: والیبال قم در حال تبدیل به یکی از پایگاه‌های اصلی در کشور است و باید حرکت مسئولان ورزشی قم نیز به‌گونه‌ای باشد که این استان یکی از میزبان‌های اصلی رقابت‌ها و رویدادهای ملی در رشته والیبال باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.