محمدمهدی حلوایی، عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات والیبال قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم، با اشاره به عملکرد هیات والیبال قم در سال ۹۷ گفت: برگزاری ۳۸ مسابقه استانی، درون باشگاهی، استعدادیابی و روستایی و همچنین حضور چهار تیم از قم در لیگ‌های معتبر کشوری ازجمله سه تیم در بخش آقایان و یک تیم در بخش بانوان ازجمله اقدام‌های این هیات است.

وی بابیان اینکه هیات والیبال قم سال گذشته از امکانات محروم بود گفت: هیات والیبال قم سال گذشته به دلیل مدیریت چندماهه با سرپرستی با چالش‌های متعددی مواجه شد.

حلوایی ادامه داد: ۹ اعزام تیم‌های مختلف به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی ، کسب یک مدال آسیایی و دعوت ۲ ورزشکار به تیم ملی از دیگر اقدام‌های این هیات در سال ۹۷ است.

وی افزود: تعداد ورزشکاران بیمه‌شده هیات والیبال قم در سال گذشته یک هزار و ۷۶۹ نفر بوده است که از این تعداد ۸۳۵ ورزشکار آقا و ۹۳۴ ورزشکار خانم بودند.

حلوایی بابیان اینکه زیرساخت‌های مهم ورزشی در آموزش‌وپرورش استان وجود دارد، گفت: در حوزه والیبال پایه، اقدام‌های خوبی در قم اتفاق افتاده است که در آینده نه‌چندان دور نتایج این سرمایه‌گذاری به‌خوبی نمایان می‌شود.

وی بابیان اینکه تفاهم‌نامه میان هیات والیبال و آموزش‌وپرورش استان برای توسعه فعالیت‌های این رشته در قم انجام‌شده است، گفت: ۹۵ درصد جمعیت هیات مدیره والیبال قم از اعضای آموزش‌وپرورش هستند.

حلوایی، با اشاره به عملکرد هیات والیبال درسال جاری ادامه داد: تحلیل مسابقات لیگ‌های والیبال با حضور پیشکسوتان و صاحب‌نظران در قالب برنامه‌های تلویزیونی، ساماندهی باشگاه‌ها و ساختارمند کردن والیبال قم ازجمله اقدام‌های این هیات در ماه‌های اخیر است.

رییس هیات والیبال قم ادامه داد: برای نخستین بار جام رمضان در رده‌های نونهالان و نوجوانان برای انتخابی تیم استان به‌منظور اعزام به مسابقات کشور در سال جاری انجام شد.

حلوایی بابیان اینکه در هشت ماه گذشته ۷ دوره آموزشی در قم برگزارشده است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، قرارداد ۴۹۵ بازیکن و کادر فنی تیم‌های والیبال استان در مقطع نونهالان، نوجوان و جوانان به ثبت رسیده است.

وی بابیان اینکه برای اولین بار ۴ تیم از قم در رده‌های مختلف سال جاری در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی حضور یافته‌اند، ادامه داد: به‌منظور فعال‌سازی والیبال ساحلی در این استان، قراردادی یک‌ساله به امضا رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.