محدثه حبیبی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دختران جوان استان در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۶ بر ۱۴ مقابل همدان به برتری رسید ولی ست‌های اول و سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب حریف شد.

وی بیان کرد: در دیگر دیدار نیمه‌نهایی تیم مرکزی با برتری مقابل گیلان به فینال رسید و حریف آذربایجان‌غربی در دیدار فردا /جمعه/ شد. 

وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان دختر از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: سهیلا محورچرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را عهده‌دار هستند.

نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: مسابقات با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی به میزبانی شهرستان کاشان برگزار شد و تیم آذربایجان‌غربی در گروه یک با سه پیروزی مقابل سمنان، کرمانشاه و قم و یک شکست مقابل مرکزی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

حبیبی اظهار کرد: دختران والیبالیست آذربایجان‌غربی فردا /جمعه ۲۵ مرداد ماه / از ساعت ۹:۳۰ در دیدار فینال مقابل مرکزی به میدان می‌رود و تیم‌های همدان و گیلان نیز برای رسیدن به جایگاه سوم، مسابقه رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان بر سکوی نایب‌قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات آذربایجان غربی در این رشته است.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.