رسول منعم روز دوشنبه در مجمع سالیانه هیات تیراندازی قم افزود: برای رفع محدودیت‌های زیرساختی ورزش تیراندازی در استان، علاوه بر تلاش برای بهره‌برداری از مجموعه ورزشی میثم، یک سالن تیراندازی نیز طی ماه‌های گذشته در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد افتتاح‌شده است.

وی با اشاره به محدودیت زیرساخت‌های استانی در رشته تیراندازی گفت: با توجه به وجود ۱۳ سالن تیراندازی زیرمجموعه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، استفاده از این ظرفیت برای توسعه کمی و کیفی این رشته در قم ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف که دارای زیرساخت لازم در رشته تیراندازی هستند برای توسعه رشته تیراندازی و حضور پررنگ‌تر تیراندازان استان در سطح ورزش حرفه‌ای کشور مورد تاکید است.

منعم تاکید کرد: یکی از سیاست‌های جدی این اداره کل حمایت از حضور تیم‌های استان در لیگ‌های برتر کشور است و در این راستا از تیم‌های قم در لیگ‌های معتبر کشور حمایت جدی می‌شود.

وی بابیان اینکه سال ۹۷ استان قم دارای ۲ تیم در لیگ برتر تیراندازی بوده ولی متاسفانه امسال تیم آقایان قم در لیگ امسال حضور ندارد گفت: جای تیم قم در لیگ برتر آقایان در سال ۹۸ خالی است و باید با آسیب‌شناسی روند بازگشت قم به این لیگ فراهم شود.

وی اظهار داشت: یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی قم در قالب جشنواره شهید رجایی، توجه دستگاه‌ها به توسعه ورزش است که این موضوع، موجب ترغیب دستگاه‌ها برای ورود به فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

منعم ادامه داد: هیات های ورزشی باید از این فرصت استفاده و بستر لازم برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در حوزه ورزش را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، گفت: فدراسیون تیراندازی یکی از فدراسیون‌های پیشتاز در عرصه‌های ملی است که کسب ۶ سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی کشور، نشان از عملکرد مثبت این فدراسیون طی ماه‌های گذشته است.

منعم، بابیان اینکه رشته تیراندازی به‌عنوان یکی از رشته‌های اسلامی مورد تاکید و توجه است اظهار داشت: انتظار از قم به‌عنوان مرکز تشیع توسعه بیش‌ازپیش رشته تیراندازی در این استان است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع‌های سالیانه هیات های ورزشی گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده تاکنون ۳۰ مجمع ورزشی با حضور ۲۵ رییس فدراسیون هیات های مختلف در استان برگزارشده است که این تشکیل جلسات مجمع‌ها در ارتقای جایگاه ورزش قم  می‌تواند بسیار موثر باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.