رسول منعم  روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده توسعه و ضریب ورزش همگانی استان در سال ۱۴۰۴ باید به ۳۵ درصد جمعیت استان افزایش پیدا کند.
وی گفت: در رابطه با توسعه ورزش همگانی درسطح استان قم نگاه‌های سلیقه‌ای وجود نداشته و اتفاق نظر خاصی در بین مسئولان استان شکل گرفته است.
منعم عنوان کرد: مجموعه مدیران قم و شورای هماهنگی ورزش همگانی استان نسبت به توسعه و افزایش سرانه‌های ورزشی یک صدا و همدل هستند و در یک مسیر مشخص حرکت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: یکی از اتفاقات امیدواو کننده در توسعه ورزش همگانی استان، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در توسعه و ترویج سرانه‌های ورزشی در جشنواره سالانه شهید رجایی از سال آینده است.
وی اضافه کرد: توسعه سرانه‌های ورزش همگانی، مشارکت در ورزش قهرمانی، توجه به ایجاد اماکن ورزشی در دستگاه های دولتی و حمایت از توسعه زیرساخت ها از شاخص‌های اصلی دستگاه های استان در ارزیابی عملکرد سالانه در جشنواره شهید رجایی قرار گرفته است.
۵۵ هزار ورزشکار زیر مجموعه ۴۳ هیات ورزشی در قم ساماندهی شده‌است.
طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، استان قم جمعیتی حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر دارد که بیش از ۵۵ هزار و ۸۶۵ نفر از جمعیت این استان در قالب ۱۷ هزار و ۳۸۵ خانوار در مناطق روستایی قم زندگی می‌کنند. بر اساس این نظرسنجی قم دارای ۱۳۱ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.