معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درحاشیه آئین افتتاح این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام آغاز امامت امام عصر(عج) و هفته وحدت و برنامه های فرهنگی، هنری و تبلیغی از جمله برگزاری نمایشگاه عکس توسط مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی با بیان اینکه ۷۲۰ اثر از ۸۲ عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: این نمایشگاه با موضوع «جمکران، وعده گاه منتظران» و با موضوع آزاد پیرامون مسجد مقدس جمکران ترتیب یافته‌است.

وی اظهار داشت: آثار این نمایشگاه از روز دوشنبه به مدت یک هفته درنگارخانه فرهنگ قم از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقةمندان است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری مرکز هنر و رسانه مسجد جمکران و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شده است، ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، آثار برگزیده این نمایشگاه در نگارگذر خیابان صفائیه قم نیز به نمایش درخواهد آمد.

حسین آبادی، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است در روزهای آینده این نمایشگاه در حوزه هنری تهران نیز به نمایش درآید.

نهم ربیع الاول امسال یکهزار و صد و هشتاد و یکمین سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.