به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری پیرامون اجرای برنامه های مهدوی در ایام نیمه شعبان افزود: انتظار مردم از شورای شهر و شهرداری اختصاص خیابانی در شهر بندرعباس به نام امام زمان (عج) است که امیدواریم مسوولان شهری هرچه سریع به این موضوع رسیدگی کنند.
وی همچنین با گلایه مندی از مسوولان شهر بندرعباس نسبت به کمتر توجه کردن به مناسبت های مذهبی گفت: شهر بندرعباس باید به یک شهر منتظر تبدیل شود و در مناسبت هایی همچون نیمه شعبان سر در ادارات، میادین شهری، بازار، مساجد و منازل به نام و پرچم امام زمان (عج) مزین باشد.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) هرمزگان گفت: ولادت امام زمان (عج) از مهم ترین مناسبت و اعیاد است و مدعیان حکومت جهانی باید برای ظهور امام (عج) شور و هیجان مهدویت داشته باشند.
فروزان نژاد ابرازداشت: برای تحقق ظهور سه گام نیاز است که آن توجه به خواسته های امام (مهم ترین خواسته امام عمل به قرآن است)، آمادگی فردی و آمادگی اجتماعی است.

*اعزام 380 مبلغ مهدویت به شهرستان های هرمزگان
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) هرمزگان یاد آورشد: همزمان با اعیاد شعبانیه و دهه مهدویت 380 مبلغ سیره مهدوی از سوی این بنیاد به شهرستان های مختلف استان اعزام شدند.
فروزان نژاد با اشاره به اجرای 14 جشن در 14 شهرستان هرمزگان اضافه کرد: مردم استان باید حضور پرشوری در جشن های شعبانیه و دهه مهدویت داشته باشند و همواره پرچم یا مهدی (عج) را بالا نگه دارند.
وی داد: توزیع 2 هزار پوستر و پرچم یامهدی (عج) بین بازاریان، مزین شدن تمام مغازه ها و سطح شهر به نام مهدی (عج)، دعای سلامتی امام زمان (عج) در مراسم صبحگاه 4 هزار آموزشگاه، جشن دانش آموزی و دانش آموزی در دانشگاه ها و مدارس و همچنین احیای شب نیمه شعبان از برنامه های ویژه دهه مهدویت در هرمزگان است.
وی گفت: مسابقه پیامکی «چشم به راه» با موضوع چه کنیم تا امام زمان (عج) زودتر ظهور کند؟، جشن 2 هزار نفری ویژه نیمه شعبان در مسجد مهدی موعود با سخنرانی آهنگران رییس دانشگاه الهیات، برپایی ایستگاه های صلواتی، نشست های پرسش و پاسخ با موضوع مهدویت با حضور قائم مقام حوزه های علمیه کشور، آیین عمامه گذاری طلاب و راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت در دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های این دهه است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.